|
|
|
|---|---|
|
jag läste igår i metro bmw toppade av alla bil märken, bmw kunderna e mest nöjda med sina bilar, volvo saab audi merca... långt nere, TOYOTA andra plats... dont mess with BEEMER säger jag bara, tänk er bmw motorer har varken kompressor lr turbo hahahah så ägda allihopa. I LOVE BMW...... | |
|
Länk Vill inte vara den som är den men BMW har turbo nuförtiden, både i sina dieslar och bensinsexan i 335i. Har nog heller inte så mycket med kundnöjdhet att göra. |
|
| det e bara 335 som har twin turbo från år 2009 vad jag vet.. förr så hade dem nån modell med turbo. sen slutade dem göra med turbo.. BMW med turbo lr kompressor blir fan olaglig o köra hahahaha därför jag älskar bmw | |
|
jemmo124: Du får läsa på lite bättre, 335 kom september 2006! |
|
| jag hade för mig det var från 2009 335 fick turbo :( visste faktiskt ej d :) | |
| Tror ju i och för sig inte att ägarnöjdheten beror på om motorn har turbo eller ej :) | |
|
Turbodieslarna har väl funnits ett bra tag,och nu finns det väl t.om en turbomatad bensin-V8? Turbo är framtiden antar jag,och sålänge man slipper turbolagget är det helt ok i min bok. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.