|
|
|
|---|---|
|
Går å funderar på en 330 ci 03. m-sport. nått man bör veta om den modellen?? egna erfarnheter? ingen bild i annons dock på hemsidan. priset är högt enligt mig.eller? Länk tack för svaren hjälpen. | |
| Med tanke på att det är en aukt. BMW handlare som säljer den,så är vel inte priset helt tokigt. | |
|
var kan man se att det är "äkta m-sport"?? tittade lite på bilpriser å dom säger 165tkr. men dom tar väl ingen hänsyn till dessa "finanstider :P. mvh |
|
|
Lustigt att Autowåx har tagit bort bilden i dess blocketannons då det tidigare fanns en tillhörande bild...I varje fall, jag finner priset helt okej med tanke på att bilen innehar både facelift och m-tech II - vid en snabb blick i diverse annonser, ligger motsvarande i varje fall inte lägre i pris. Förresten. Väldigt trevlig och estetiskt tilltalande bil. Länk |
|
|
Hej Den är ju bra utrustad men 180k för en E46a? Känns som att värdetappet på den kan bli ganska brutalt. |
|
|
har inte tänkt å ge det heller :D därför jag vänder mig till er :D behövde lite bättre prisförslag.råder ju en finanskris dessutom :D |
|
| Smaken är som baken, men jag tycker inte ljust skinn och ljust trä passar speciellt bra i en sportigt lagd bil. I övrigt verkar den schysst... | |
|
Kika på tråden: Länk Säljaren av en äldre 325 Ci begär 87k, får till slut 65k-och det är lite bättre än vad bilhandlaren ger vid inbyte mot en ny bil.. Säger en del om hur svårt det är att sälja bil idag.. Många procent i prutmån blev det... Så, pruta stenhårt om Du skall köpa en bil som framstår som dyr- allt för att minska det kommande värderaset.. |
|
|
Nordin87: Du har Powerpost. Mvh Jimmy |
|
|
Jimmy, Har du fortfarande kvar din Schnitzer!? Vad begär du - har för mig att det låg kring 225 elr ngt i den stilen..? Blir ju lite sugen... =) |
|
|
Tvesolva: Ja det stämmer bilen finns kvar. Har hela tiden haft som krav att jag skulle hitta en värdig ersättare (M3 E46) innan jag släpper Schnitzern men har nu insett att jag måste släppa Schnitzern innan. Bilen kommer förmodligen ut på annons om nån vecka och annonspriset kommer då att ligga på ca 215 skulle jag tro. Sen är jag inte omöjlig på det priset men prut på mail eller telefon kommer inte att accepteras eftersom jag vill att folk ska se bilen innan det talar om vad de vill betala för den :). Fler bilder och info om bilen hittar du här... Länk Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.