AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.301

Hur tänker dom? bmw 330 för 269'

Hej, kanske onödigt att starta en tråd pga en annons. men alltså hur tänker bilfirman när man försöker sälja en 6år gammal 330 för 269'??

Länk
DMZ
Det ska nog vara 69.000:- har blivit en tvåa för mkt.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Jag tror att tumvantarna har varit på vid inskrivningen av annonsen så att en etta blev en tvåa. Ett misstag helt enkelt.
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Då har jag en följdfråga: Läser man inte igenom annonsen innan man lägger ut den?
"DMZ" 69.000kr??+ Hahaha ja då köper jag den direkt! ;)

MVH
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
DMZ ute på korståg mot E46or igen ser jag.

Bilen som länkas är naturligtvis för dyr men inte f-n ska den kosta 69'. 169' skulle den nog kunna gå för.

Bilförsäljningen Påarp är kända för extremt fina exemplar men hög prisbild.

Enligt de erfarenheter jag har därifrån är det ungefär som att jämföra Linus Bil med BMW Solna. Dock inte sagt att det skulle vara något lurt med den länkade bilen i tråden.
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Tyvärr är du fel ute. Det är just Bilförsäljningen Påarp som är den seriösa.

Länk

Bilförmedlingen Påarp har jag aldrig någonsin hört talas om.

Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Hittar ingen hemsida, inget registrerat bolag alls som heter Bilförmedlingen Påarp

Här är däremot Bilförsäljningen Påarps uppgifter: Länk

Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Andreas har helt rätt att det heter Bilförsäljningen Påarp. Anders heter/hette ägaren och det var hans B7 som provkördes av AP för några år sedan.

269' är "way off". Hade den rullat 3000 mil och sedan haft skinn, Navi och lucka så kanske, kanske...men nog ändå för dyrt...

___
//Ulf
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
DMZ! Du är alla e46 ägares favoritskribent, vi gillar verkligen att du delger oss ditt agg mot modellen som många av oss här i denna delen av forumet äger.
je
9
jemmo124
bmw 323ci 00
hahahha det e fan sant, inte nog med det så e bilen import
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
Nu har dom ändrat till 169.000:- så det var nog lite fel där =)
Men det låter ändå för mycket tycker jag. :/ Fast bra för min del, då kanske min är värd mer än jag trodde hehe.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Om man nu är ute efter en sådan så är ju den som står hos Autowåx betdligt mer intressant. Sv-såld, face lift, mer utrustning, mindre mil och marginellt dyrare...

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Missade att även Påarps bil hade face lift...

___
//Ulf
Skönt då lämnar jag gladeligen över anspråket på B-W diplomet :-)

Är dock säker på att jag läst på forumet i en äldre tråd om att en annan bilhandlare i Påarp med liknande namn etablerat sig som dessvärre är allt annat än seriös.
J.B
Är det inte lite typiskt alla annons synare här på nätet att spekulera fundera o vara lite allmänt spydiga ang många annonser .

Varför kan man inte ringa och ta reda på saker o ting innan man gör en storm i ett vatten glas ,,, borde väll vem som hellst förstå att det vart något fel i pris sättningen men som nu är åtgärdat ..

Har man lite o göra kan man spekulera utan att ha något på fötterna ..Gäller en hel del det

J.B

Länk
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Där Anders på Bilförsäljningen i påarp förut hade sin firma ligger i dag en firma som heter Påarps bilhall som absolut inte håller samma höga klass som Bilförsäljningen

Mvh Thom525

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.