|
|
|
|---|---|
|
Er det forskjell på elektronikken på lådan før 94 og den etter 94. Tenker på adaptiv kassen og den ikke adaptive. Har automatras i min 94mod 540 med adaptiv kasse, men har tilbud om å kjøpe en 93mod kasse som inte er adaptiv. Så jeg undrar om elektronikken vil krangla.? | |
|
Ingen? Hasso, vet ikke du noe om dette? Har nå kjøpt denne ikke adaptive kassen og den er på vei, og får med hjernen og styrveksel spaken med knapp til denne kassen, så det burde nok gå bra håps jeg. |
|
|
da har jeg byttet kasse og hjerne. Den virker men går i nødmodus :/ Med den andre hjernen som sto i går den bare bakover. Altså det er forskjell på girkassene! Evt er det "valve body" som er forskjellig selvom disse har samme delenummer uansett årsmodell. |
|
|
molle325 Länk hade nog kunnat hjälpa dig, har för mig att det kunde skilja en del mellan olika årsmodellers automater? Mvh |
|
|
Da er det fiksat! Det er lik girkasse, men forskjellig ventilhus! så jeg byttet ventilhus og satte i den hjernen som har stått i bilen før og da funket alt ok! Ingen feilmeldinger og girer perfekt :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.