|
|
|
|---|---|
|
Är det någon på forumet som kollat in Länk! Om ja, vilket intryck erbjöds? Några skavanker man inte uppmärksammar på bilderna? | |
| Ingen!? All info är av glädje, eftersom jag har en något längre sträcka att färdas för en koll av fordonet. | |
|
En bil med den korta mätarställningen ska inte ha några skavanker alls. Bilen säljs av Borgs Bil som förut var auktoriserad BMW handlare men nu inte är det längre. Jag har ungefär 5 km till handlaren. Jag kan inte garantera att jag hinner men jag har ett ärende till Vällingby imorgon. Kanske hinner jag titta på den. ______________________________ //Lövet |
|
|
//Lövet Det vore otroligt schysst om det gick att ordna. Har snackat med en försäljare vid namn Samir om denna. |
|
|
Tycker den var dyr. Gå ner en årsmodell och upp lite mil så får du en för strax över 200 tusen. |
|
|
mr.ozz Jag kommer med ett inbyte, så i mitt fall är mellanskillnaden det intressanta. |
|
|
Gammal i lager..Mikaels Livlina = Gör bla färdigmat som säljs i affärer.. Regnr: DBX775 Fabrikat: BMW 330D TOURING Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsslagsklass: I Fordonsår: 2007 Ägare/Brukare Personnr/Orgnr: 556230-7545 Namn: ROGER BORG BIL AKTIEBOLAG Adress: VÄLLINGBYVÄGEN 183-187 Postnr: 162 60 Ort: VÄLLINGBY Förvärvsdatum: 2008-04-01 Föregående ägare 1 Personnr/Orgnr: 556611-8658 Namn: MIKAELS LIVLINA - RESTAURANG & CATER Adress: BOX 6034 Postnr: 162 06 Ort: VÄLLINGBY Förvärvsdatum: 2007-11-29 Leasinggivare: 516403-8993 Namn: DNB NOR FINANS AS, NORGE FILIAL SVER Föregående ägare 2 Personnr/Orgnr: 556230-7545 Namn: ROGER BORG BIL AKTIEBOLAG Adress: VÄLLINGBYVÄGEN 183-187 Postnr: 162 60 Ort: VÄLLINGBY Förvärvsdatum: 2007-02-26 Föregående ägare 3 Personnr/Orgnr: 699061-8750 Namn: BMW SVERIGE AB Adress: BOX 1525 Postnr: 171 29 Ort: SOLNA Förvärvsdatum: 2007-02-02 |
|
| Om nu infon kan va till nån nytta..=) | |
|
Murpz All info är av intresse. |
|
| Tyckte den var skit dyr. | |
|
Jag har nu varit och tittat på bilen. Den stod utomhus och Borgs begagnattorg vilket gjorde att det var lite mörkt för detaljerade granskning. Jag hittade inga dörruppslag eller lackskador däremot är båda framfälgarna repade i kanterna. Ingenting som syns på 5 meters avstånd, däremot ganska tydligt på 1 meter. Jag hade tyvärr ingen kamera med mig men det gjorde nog inte så mycket eftersom det var mörkt och bilen var till hälften täckt med snö. ______________________________ //Lövet |
|
|
//Lövet: Tackar som mjukast! Vilket arvode tar du som bilinspektionsbulvan? ;-) Synd bara att den var täckt av snö, svårt att se hela karossen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.