|
|
|
|---|---|
| Har idag köpt en 530-04 och det fanns ingen skiva till navin, hur vet jag vilken version jag ska ha och om det är dvd eller cd? | |
| Det bör stå DVD på navläsaren. | |
|
Det står då inget om dvd så antar att jag har vanlig cd. men jag hittar bara kartor som är i dvd format, nån som vet vart de kan finnas? |
|
|
Har du navi business eller professional? Båda systemen använder DVD, men olika. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Det vet jag inte heller, hur får jag reda på det? | |
|
Business: Liten skärm, endast ett "CD-fack" PRO: Stor skärm, ett "CD-fack" och ett "DVD-fack". BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Bilder: PRO: Länk Business: Länk BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
jag har ett cd fack i mittkonsollen och cd växlare i handsfacket. men skärmen vet jag inte, det är väl säkert den lilla då. Ska jag ändå använda dvd skiva eller vad? |
|
| Jo det är en business jag har. | |
|
Jag tror den senaste skivan heter: Business DVD 2008-02. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| okej. finns det att få tag på internet en skiva? en ny kostar 3300:- hos bmw | |
|
På ebay.de brukar det gå att hitta ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Har en DVD Road Map Europa 08-1 Professional liggandes kanske den kan passa? | |
|
Passar inte. Speciellt inte om den kommer från en E65 :-) Två helt olika system. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| artnr 65900434631 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.