|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken läser, funkar det på en e46 330. Tänkte köra 255/30-19. Vad tror ni? Måste jag rulla skärmarna? Förövrigt ska jag köra 8x19 et 47 fram. 225/35-19 | |
| Nej det funkade tyvärr inte.. :< | |
|
Hejsan, Jag har en E46:a och köpte nyligen 18´ M3fälgar, med ET på 21 bak. Fälgarna låg kant i kant med skärmen, vilket inte var huvudproblemet. Spårningen däremot var ingen höjdare! Hade fälgarna på en dag, sedan sålde jag dem. Rekommenderas således ej! Hälsn. Peter |
|
|
Observera dock att M3 E46 har annan spårvidd bak än vanliga E46.an, förmodligen detta som "spårar". I vanlig ordning är rekommendationen att ej krångla till det. E46 330 ska ha samma Et fram och bak i övrigt inget problem med breda bakfälgar och däck, finns ju flera sådana originalpaket från BMW förövrigt. Undvik att köpa "billigt" det blir som regel dyrare än att köpa rätt grejjer från början. Robban |
|
| det går inte.... | |
|
Hej jag har 8 fram & 9,5 Bak 19" M3 fälgar på min 330 Cab -04, har inte bilen här men tror det är typ 245/35 runt om... rullade kanter... bredare bakfälg än däck alltså... spårar visst men snyggt :-) Ha det Benny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.