|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Är det bara jag som tycker att X6 är en härligt udda bil? Snygg också för den delen. | |
| jag gillar också x6:an.. som sagt så har nog bmw gjort en marknadsundersökning och kommit fram till att denna bil kommer sälja.. dock hade jag nog hellre sett mer sportbilar.. varför inte en liten roadster med trimmade 4:or så som m3 e30 :D | |
|
X6 verkar vara en bil som inte lämnar någon oberörd. Antigen gillar man den eller så hatar man den. Den är lite som Z3 Coupé, när den kom. Jag gillar båda X6 och Z3 Coupé. |
|
| Länk produktionsbilen fångad på bild med endast lätt maskering.. ser riktigt bra ut | |
|
En halvkombi som liknar VW typ4 från slutet av 60-talet. En flopp för VW och kanske en blivande flopp för BMW. Tror att det var Bangles svada som fick Bayrarna att acceptera konstiga designlösningar. Men nu har ju Bangle slutat och då borde väl BMW hitta annat formspråk? |
|
|
Kolla här: Länk |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
LOL,, just det en VW 411!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.