|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Riktigt fint skick.Jag röstar också för vita orginalblinkers. Sen tycker jag också att en M3 E36 ska ha orginalfälgar. Dom fälgarna som sitter på nu är jätte fina,men personligen ger det mig lite hottad-320 vibbar. | |
|
Notterade din fina B10:a också.Det är vel den som varit på Spring Brak och Knutstorp dom sista 2 åren? Isåfall har jag några bilder på den på mitt Flickr-album. Länk Länk |
|
| Spring Break,ska det ju vara. | |
pg_ice |
///M/// sonar blinkerserna i första länken är dom jag kör med möjligt att dom inte smälter in lika bra när du inte har klarglaslyktor klarglas lyktor och klarglasblinkers passar annars jäkligt bra! därför kör jag med den kombinationen ;) |
pg_ice |
"Skit i vad andra tycker" nej varför då lyssnar man inte på andra så blir man ju insnöad :) |
|
Jag tycker att vita blinkers är skit fult. Passar definitivt inte en svart bil, möjligtvis en vit. Det ska vara stilrent. /Jonas |
|
|
Klart man ska lyssna på tips och råd från andra, men är man nöjd med de man har ska man inte byta för att nån annan tycker de hade vart snyggare med ex andra blinkers. Jag vill att bilen ska se ut som jag vill ha den, inte för att andra ska gilla den. |
|
|
M.A: Det stämmer bra. Fan vad kul att se bilderna. Har du fler? ///M. Pedersen |
|
|
Med de "vanliga" vita blinkers blir nästan kontrasterna för stora. PG: skillnade på dina och mina blinkers är väl "blaffan" men man ser väl din glödlampa framifrån? Jag har en liten "reflektor" fram glödlampan ///M. Pedersen |
|
|
Ytterligare en uppdatering. Röktonade blinkers i originallook och andra fälgar. Länk Ris och ros? ///M. Pedersen |
|
| Kanon snygg :) | |
| Riktigt riktigt fet! vart får man tag på kolfiber insuget till motorn?:) | |
|
/// M ///, Detta är visst en gammal tråd, men vilka blinkers hade du först som den stora folkskalan inte gillade? Nån gammal bild att dela med dig av kanske? Och sen var köpte du de röktonade/gråa blinkers ala orginal-look? |
|
| måste säga att de va nog bland de snyggaste m3orna jag sett. gör dig aldrig av med schnitzer fälgarna! | |
|
Sjobusen: Här Länk är en bild på de första blinkers. Lite "blaffiga" Om jag inte minns helt fel tror jag det var dessa jag köpte Länk Kan kolla i min dokumentationspärm om du vill. =) Aquilla: Tackar så mycket Highwon: Insuget kommer från RnB Racing ///M. Pedersen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.