|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för ett hål i fronten som man kan se i frontspoilern på en del E60/E61:or? Följande bilar har en sådan: Länk Länk Det sitter ingen mojäng i heller, det är bara ett tomt hål. Denna har inte: Länk | |
|
En av de bilarna du länkar saknas bara en del av plastgrillen. De verkar kunna lossna rätt lätt, hände min med. Ca 250 kr hos BMW kostar den. MEN denna bil Länk har däremot ACTIVE CRUISE CONTROL. Har den däremot ett runt hål på motsatt sida än länkad bil är den utrustad med BMW NIGHT VISION. Se även på realoem Länk |
|
| Edit: Båda dina bilar du länkar har plastplattan bara trillat loss. | |
|
Du menar inte den del av gallret som saknas i båda ändarna fram, kan det vara luftinsläppet till luften för kylning av bromsarna du menar. Annars är det nog en del av detta plastgaller som trilat bort. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
13 GRID, RIGHT (RealOEM.com Home => Select another car => VEHICLE TRIM => BUMPER) enligt realoem är det tydligen. |
|
|
Man skola avsluta sina trådar det äro god sed som en känd forum medlem skulle ha sagt. köpte den saknade delen på BMW reservdelar idag. Pris 299 spänn för en liten formgjuten plastbit. Helt fantastisk vad dom är duktiga på att ta betalt. Inte för att 300 spänn är mycket rent generellt för en bildetalj, men när jag fick plastbiten i handen fick jag ett konstigt leende på läpparna. Jaja nu känns bilen ännu mer komplett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.