|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har kollat lite efter m3 e46! Och nu har det kommit ut en riktigt billig! Har ni sett m3:an här på AP! 168 tusen! Riktigt bra pris och verkar riktigt fin! svensksåld -01! MEN... 14 ägare??! Hur kommer det sig | |
| Prestandavagnar har en tendens att byta ägara rel. ofta men visst, 14 stycken ägare sedan -01 är många - men å andra sidan; priset... | |
|
Den bilen tänkte jag köpa när jag letade för 3 år sedan, men ägaren som ägde den då fick inte motorlampan att slockna men hade haft den så sedan han köpte bilen och hade inte stört sig tillräckligt för att åtgärda felet, hmm. Hur som helst dök det upp lite mer och mer efter varje samtal med honom, han hittade nån buckla och sedan nån repa, repor i skinnet o.s.v. Jag hoppade den då men den var en av de billigaste då med, han begärde 270kkr (April -06) och den hade rullat 10000 mil. Jag betalade hellre 300kkr för min senare (Maj -06) då den inte gick att jämföra i skick. 168kkr följer väl endast 17" hjulen och den har ju ändå gått 14000 mil så är du endast ute efter billigaste bilen är det väl bara att handla om det inte finns några större fel på den men är du ute efter en riktigt fin är den nog bara att glömma. /Micke Länk |
|
| Micke169 Tack så mycket! | |
| Har du kikat på bilen ännu? | |
| Nej inte ännu! | |
|
Varför inte lägga på ca 30 000 kr. Såg 2 på blocket för ca 210 som rullat 6-8 tusen bil och är 1-2 år nyare. Går ju att pruta på de också. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.