|
|
|
|---|---|
|
Fick precis min fina E46 320 Cab med M-sport II paket värderad av Inter-Global.se. 189.300! hur dom nu vet det. Min Lokala BMW ÅF ville ge 165' i byte mot en ny 325d. Hans argument var att det börjar dyka upp E93,or, vilket kan göra sitt på priset Bakgrund: Januari 2007 gjorde jag som jag brukar göra, letade prisvärda Cabbar och hittade en 320 Ci M-sport Gråmetallic som var uttagen 0603 på BMW i Malmö och 1 100 mil på mätaren 295' lät rimligt då det fanns 6 alternativa 06,or där den billigaste låg på 319' dom flesta var sunkigt utrustade eller hade många mil eller fel färg. som vanligt alltså. Åkte ner till Lund och hämtade bilen som tjänstebil och har nu efter 2 år fått den värderad då jag skall köpa loss den för privatbruk. Mätaren står på 3996 mil och den är i kanonskick. Det finns 1! 2006,a på nätet som har gått 7 500 mil, konstigt specad och Svart, hmm, den skall dom ha 226' för, säkert med massor av prutmån. Är det bara jag som handlar cabbar på vintrarna? då hinner man ju fixa till dom till våren och har dessutom prutmån. Det är svårt att få rätt pris då det inte finns någonting att jämföra med, men det lär väl lösa sin under mars, april. | |
|
Här är några som inte hängt med riktigt... Länk Länk 189 låter inte helt fel faktiskt, om du gav 295 för två år sedan så borde värdet halverats på tre år, alltså ca 145 om ett år och då är inte 189 helt åt skogen. |
|
|
OK. Jag viker ner mig. 330 är MYCKET mer bil än 320, men jag funderar på att uppgradera med en ESS till 260 hk, och utan fruktan behålla nuvarande försäkringsklass! Är det fel tänkt eller? Kommer att ha bilen som en mysig sommar "sleeper" dom närmaste åren. Totalkalkylen lär nog landa på samma. Jag är svag för de sist tillverkade bilarna innan nästa serie. Min sista E39,a var tillverkad 2004! Enligt min fru var den Dopad, den gick som "faan" Jag bytte min E39 525 2001 till E39 2004 och fick en helt ny bil. Tillverkad 2003/12 och levererad 2004/01. Under en resa till Bretagne fick jag en Porsche i baken i 180 km/h och trampade på för att hinna undan, vad händer, Kickdown och leverans upp till 240 innan jag kan smita in framför bilen och sliiptreama förbi Zündappen, eller var det Porche, (Porse Porcshe, Fan vad dom krånglar till det! Väl framme i Pont Aven, 200 mil med en snitthastighet på 133 km/h låg förbrukningen på 0.98! Nypris för den bilen var slutprutat 345' jag fick 180' med 8 000 mil på mätaren. Håll med om att det händer saker på "marknaden" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.