|
|
|
|---|---|
|
Hej. har en 325 -91a där cupé fläkten fungerar ibland. ett mycket jobbigt problem när det är kallt ute och allting bara immar/frostar igen så man inte ser något när man kör. Nyligen bmw ägare så har ingen blekaste aning om vad det kan vara så hoppas att någon här kan hjälpa mig?! Ägt bilen i ca 1 vecka nu och när det är relativt varmt ute så fungerar fläkten men är det kallt så fungerar den inte. Även ibland när det är kallt. är som att det måste vara "as" varmt i cupén för att den ska fungera.. Mycket tacksam för svar! /DESPERAT bmw ägare. | |
| Sannolikt att det är fläktmotståndet om det är manuell fläkt eller fläktslutsteget om det är klima. Sitter vid gaspedalen, lite ovanför in mot mittkonsolen. | |
|
okej, är det mycket skruvning osv för att byta eller är det något som görs väldigt fort? inte så speciellt kunnig då detta är min första bil. |
|
|
Länk Om det nu är en E36, vilket ju inte riktigt framgår... Lycka till! /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
jopp det är e36 glömde skriva med det. ska försöka ta mig ann de nu i veckan och se hur det går. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.