|
|
|
|---|---|
|
JAG HAR EN 328IA M PAKET. BILEN HADE STÅTT CA 1MÅNAD. INNAN HADE JAG INGA SOM HÄLST PROBLEM BILEN HAR GÅTT 16000MIL . KAN INTE RULLA IGÅNG BILEN HAR AUTOMAT. VAD SKA JAG HITTA PÅ. M V H CHRISTER SANDBERG mm | |
| Har den gått igång alls? Om inte så kan det vara så att de hydrauliska lyftarna har tappat olja. Isf. borde det räcka att köra med startmotorn tills den går igång. | |
| Har den gått igång alls? Om inte så kan det vara så att de hydrauliska lyftarna har tappat olja. Isf. borde det räcka att köra med startmotorn tills den går igång. | |
|
Arken, kan du ta det en gång till? :P Kung_Konky, har du kollat så batteriet inte har för låg spänning? Bilen drar ju trots allt ström när den står stilla. |
|
|
Jag tror du får ge en lite utförligare beskrivning om du vill ha lite bättre svar än rena gissningar. Du skriver i rubriken att startmotorn bara viner vid start? Kopplar startmotorn in eller snurrar den tomt? Har man otur kan ju solenoiden i startmotorn ge sig och då dras den aldrig in till tandhjulet vilket leder till att motorn aldrig drar runt. Jag kan inget om BMW och har ingen större erfarenhet av automat? |
|
|
Lägger en femma på urladdat batteri, startmotorn viner ju när den inte orkar dra runt motorn. Alternativet är väl själva startmotorn. Testa det billigaste först =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.