|
|
|
|---|---|
|
hejsan, undrar om någon har nån som helst aning om vart man kan få tag i ett nav till sportratt, finns inte att få tag i på momo osv snälla hjälp någon.....// | |
|
Kolla www.dalhems.se Där hittade jag mitt till 705in. |
|
|
Momoratt i en E38?! Jag ska förtränga att jag läste det här.. |
|
|
har kollar ta me f*n överallt, ringt runt som en galning men de är tydligen väldigt svårt att få fram ett nav när de är airbag, men egentligen vad spelar de för roll när den är urkopplad :S |
|
alain |
Kolla på (www.harrysbilsrot.se) i Malmö, han är bra ner det gäller BMW delar. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
alain |
Det blev lite fel. (www.harrysbilskrot.se) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
prOx_84 Kan man få se fler bilder på din 730 -95, interiör osv? Jag var spekulant på den förra sommaren då jag blev uppringd av en bilförmedlare som sa att en man vid namn Kenneth hade en E38 till salu i Åsa, Kungsbacka. Jag tyckte dock att priset, 50.000 kr var rejält tilltaget med tanke på att det var den lilla 3,0 V8:an samt att servicebok saknades, fälgarna var skrapade och AC:n var defekt och lacken halvdålig på vissa ställen. Även om den var hippad, hade Remusrör och ljud från DLS. Max 30.000 kr hade känts mer optimalt... Gav du 60.000 kr för den? Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
| Har du kollat hos AC Schnitzer? De brukar ha det mesta i rattväg. Köpte ett förlängt nav till Sportevon där för hundra år sedan, värt ett försök. Lycka till ! Det är viktigt att man trivs med kringlan och dess placering./ Gubbstrutten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.