|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni? Länk | |
| Tips på fälgar mottages gärna. Tror det skulle passa med ett par svarta bredekrade 17"are. | |
|
Hade det varit en Volvo så... men jag förstår inte grejen? Varför inte blinga sönder den med billiga kjolpaket, jättevinge och bakljus med Lexus-look istället? Kram, /ElakaKatten |
|
|
Tja! Äh, det hade jag låtit bli. Kläm på ett par monstertruckdäck istället, det hade varit käckt:) |
|
| Coolt! | |
| tycker fälgarna passar bra. har för mig att jag sett den innan? den verkar bekant. | |
|
Vilka fälgar det än blir, så skall de vara Mattsvarta! Grym bil! |
|
|
Klarlack så den ser lite blankare ut och ett par breeeda terräng däck på breddade svarta plåtisar //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Ne haha diggar det matta stuket på lacken, påminner mig om Lamborghini Reventon! Länk |
|
|
Är det bara jag som tycker att det hela luktar lite photoshop? __ Min bil: Länk |
|
|
ElakaKatten: Varför blinga till det?, meningen är ju att den inte ska synas ;) bag: Du har förmodligen inte sett den innan, bilen rullade ut ur garaget igår och har innan dess varit Metallicgrön och stått stilla i 3 år. Jag lackade om den i helgen som var. mixim: Japp, det blir svarta fälgar. Eventuellt blir det mörk eller ljusgrön fälgbana. Bjerser: Den är lackad med försvarmaktens egna fäger med skydd imot IR. Det är meningen att den ska vara matt. Breddade plåtisar vore ballt, men svårt att få tag i. Mugge: Nog för att jag kan photoshoppa, men detta är äkta vara. Finns att beskåda på gatorna i Eskilstuna. Här har du en bild bakifrån också som bevis. Länk Det var inge bra ljus ute när jag tog bilderna, hade börjat skymma. Så den ser lite konstig ut. Ska ta bättre bilder någon dag när jag har tid. |
|
| riktigt coool! | |
| är väl osynlig för polisens radarkontroller nu då :) | |
|
Fett ös InfiniteObscurity :D Svarta med grön fälgbana låter låter grymt. Jag hade flyttat mig om jag sett dig i backspegeln iaf =) |
|
|
I stand corrected. Riktigt häftig! Du ska köra med mörka fälgar och kanske även en störtbåge fram till. Lite bad a** stuk.. __ Min bil: Länk |
|
|
Jag gillar den! Ett par tankat på ytterligare grejer att göra.. ett par beggade mörkerkörningslyktor fram Bockade rundrör som kaross-skydd a la SUV Typ: Länk Naturligtvis inte kromade, utan svarta eller gröna Gärna en liten frontbåge typ de som finns till XC70. Man kan ju tänka sig att "mixa upp" det gröna och göra frontbågen lysande orange till exempel. Fälgarna funkar, men ett par grövre all-round däck hade förstärkt militärkänslan. Större rulldiameter vore snyggt och då fyller de ut hjulhusen också. //amullo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.