AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.588

Tyck till om min annons! E39 T

Sida 2 av 2
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jag beskriver aldrig fel i en annons, skulle aldrig falla mig in att skrämma bort folk på förhand.

Däremot är jag alltid 100% ärlig i telefon, via mail, och på plats angående defekter.

Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Ja och hur ska man formulera sig i annonsen när det finns fel på bilen då?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det beror lite grann vilken prisklass vi pratar om. I en annons för en bil där folk förväntar sig lite fel (under 30.000kr?) så är det väl inte fel egentligen att skriva direkt i annonsen vad som finns.

Är bilen dyrare än så skulle jag inte skriva något alls.

Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Det är 740in som ska säljas. Har ingen aning i vilken prisklass den ligger. men om man ska vara realistisk så kanske runt 35' kronors klassen.

Ja nog me OT.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ja, kanske ta ta bort defekterna ändå, men det känns skönt att ha ALLT med i annonsen, de flesta 39or i denna klassen har ju säkerligen en del defekter...
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Varför står du som 4:e ägare i Sverige, senaste utfärdat bevis i januari i år?
Bara en fråga...ta inte illa upp

Frasse
Visa användare
1.080
lalaw
BMW 520D -17 F11
Mini Cooper S -03
MGB Roadster -67
Think City -10
Varför står det inget om AC det är en ganska viktig fråga speciellt på en 12 år gammal bil.
Fixa airbaglampan innan försäljning, det skrämmer nog många köpare.
Lars
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Vi skrev över den på sambon pga parkeringsplatserna i bostadsrättsföreningen där vi bor, eftersom jag även har Audin på parkeringen, ofta E34:an och cabben i garaget man fick efter mycket tjat, så kanske vi slipper tjafs.... "ser bättre ut" om nån här hemma undrar iaf...

Ägare 1=förste brukare
2=bilfirma
3=jag
4=min käresta

AC:n är toppfylld (eller vad den nu kallas) med r134 på burk
efter att ha "dött" på semesterns varmaste dag ifjol...

Har redan gett mig på airbagslampan med hasso´s fix, men inte varit på verkstad och släkt lampan bara.
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
ok...så kan det ju vara ibland...
Hoppas du får vad du begär för bilen...

Frasse
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ja vi får väl se. Lite prut får man ju ta också, men å andra sidan är det inte hela vägen att ha den kvar heller.

Anledning till försäljning/byte är att jag vill ha en andrabil till damen, som även är kapabel att lagligt framföra vår husvagn med vilket endast e34:an i vår ägo är idag. Audin och E39:an i touring utf. är för tunga och man kommer över 3500kg... Kan ju alltid ta BE men bilbyte är ju lättare, och roligare :-).
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Tog bort det negativa efter noga övervägande. Tråkigt om det hindrar någon från att höra av sig, då det förmodligen finns likande fel på de flesta bilarna i prisklassen.
Man kan kanske ge en mer nyanserad beskrivning av bilen i en
diskusion.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.