|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag beskriver aldrig fel i en annons, skulle aldrig falla mig in att skrämma bort folk på förhand. Däremot är jag alltid 100% ärlig i telefon, via mail, och på plats angående defekter. ______________________________ //Lövet |
|
| Ja och hur ska man formulera sig i annonsen när det finns fel på bilen då? | |
|
Det beror lite grann vilken prisklass vi pratar om. I en annons för en bil där folk förväntar sig lite fel (under 30.000kr?) så är det väl inte fel egentligen att skriva direkt i annonsen vad som finns. Är bilen dyrare än så skulle jag inte skriva något alls. ______________________________ //Lövet |
|
|
Det är 740in som ska säljas. Har ingen aning i vilken prisklass den ligger. men om man ska vara realistisk så kanske runt 35' kronors klassen. Ja nog me OT. |
|
| Ja, kanske ta ta bort defekterna ändå, men det känns skönt att ha ALLT med i annonsen, de flesta 39or i denna klassen har ju säkerligen en del defekter... | |
|
Varför står du som 4:e ägare i Sverige, senaste utfärdat bevis i januari i år? Bara en fråga...ta inte illa upp Frasse |
|
|
Varför står det inget om AC det är en ganska viktig fråga speciellt på en 12 år gammal bil. Fixa airbaglampan innan försäljning, det skrämmer nog många köpare. Lars |
|
|
Vi skrev över den på sambon pga parkeringsplatserna i bostadsrättsföreningen där vi bor, eftersom jag även har Audin på parkeringen, ofta E34:an och cabben i garaget man fick efter mycket tjat, så kanske vi slipper tjafs.... "ser bättre ut" om nån här hemma undrar iaf... Ägare 1=förste brukare 2=bilfirma 3=jag 4=min käresta AC:n är toppfylld (eller vad den nu kallas) med r134 på burk efter att ha "dött" på semesterns varmaste dag ifjol... Har redan gett mig på airbagslampan med hasso´s fix, men inte varit på verkstad och släkt lampan bara. |
|
|
ok...så kan det ju vara ibland... Hoppas du får vad du begär för bilen... Frasse |
|
|
Ja vi får väl se. Lite prut får man ju ta också, men å andra sidan är det inte hela vägen att ha den kvar heller. Anledning till försäljning/byte är att jag vill ha en andrabil till damen, som även är kapabel att lagligt framföra vår husvagn med vilket endast e34:an i vår ägo är idag. Audin och E39:an i touring utf. är för tunga och man kommer över 3500kg... Kan ju alltid ta BE men bilbyte är ju lättare, och roligare :-). |
|
|
Tog bort det negativa efter noga övervägande. Tråkigt om det hindrar någon från att höra av sig, då det förmodligen finns likande fel på de flesta bilarna i prisklassen. Man kan kanske ge en mer nyanserad beskrivning av bilen i en diskusion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.