|
|
|
|---|---|
| Hej, jag undrar om någon vet om avgassystemet ser likadant ut på 535 som på 530. Anlednignen till att jag undrar detta va att brorsan har en 535 e34 och jag en 530 e34. Då 530:n fått för höga avgasvärden. kan man plocka avgasssytemet från 535:an o smäcka dit på 530:n utan några problem, e det "bolt-on"? tänkte nämligen låna brorsans kattar isåfall me =)... | |
|
Katalysatorn är samma, även avgassystemet. Katalysatorn: Länk Avgassystem: Länk //Roffa |
|
|
e det dubbla på 535:an också då? så vill jag göra det smidigt kan jag alltså bara snatta brorsans en sen kväll o hoppas på att det går igenom spb?? =) |
|
|
Det är inte så att herrarna blandar ihopa 530 R6 med 530 V8 här?? 530 V8 har ett eget system som heter: 18101728541 medan det som länkas till ovan (18101712812) sitter på bilar med M30 motor (530R6 och 535) |
|
|
jag vet faktiskt inte, det jag vet är att brorsan har en 3,5 liters 6:a och jag en 3 liters v8.. e det inte samma då??? |
|
|
Gasar-Magnus: Det har du helt rätt i, tänkte inte på att de var nyare modellen med V8. Då passar det tyvärr inte. //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.