AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.085

Vart få tag på ny bagagerumsinredning?

Har en 525 sedan (e34), eller föräldrarna har en sådan. Efter ett missöde med ett vält batteri vill vi byta delar av inredningen i bagaget. Framförallt golvmattan.

Jag vart ute hos BMW (Förenade bil här i Malmö) och skulle beställa. Javisst! Inga problem sa killen där. Är hemma på en vecka! Lät lit eför bra för att vara sannt. Och givetvis var det så. Blev inga saker där då det utgått ur sortimentet. Fanns inte att beställa från Tyskland.

Lite jobbig sits nu.. Jag har bara varit på bilskrot en gång tidigare så jag är helt lost när det gäller vilka skrotar som är bra, vad man ska betala för grejerna och så.
Jag skulle bli VÄLDIGT tacksam om någon här skulle kunan ge mig bra tips på bra skrotar i Malmö och Lund + omnejd. Eller om det finns andra tips på hur jag lättast och bäst får tag på bagagerumsmatta och inredning? Det är den klassiska mörkgrå (antracit) som efterlyses..
Ko
128
Kotchak
e30 320 Coupe -86

kolla med returbilen.se i malmö . dem har några femmor på lager.

komihåg att du själv måste hämta/demontera då de är en självplock skrot.

där e de löjligt billigt.

mvh
Tack Kotchak. Ska undersöka det imorron.

Tur att det bara är bagagerumsgrejer då. Sitter mest bara fast med självspänning och lite clips. Aldrig att jag ger mig på något fast monterat ute på en skrot igen! Fruktansvärt hårt arbete för att få loss vissa delar. Speciellt sånt som sitter runt hjulupphängningen! ><

Tack igen för tipset. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.