|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns ingen E36 i den färgen, den fanns bara till M3E30 (vissa special modeller) och M5E34 (års mod 89-90). Just därför vore det über att lacka i den kulören. M3an i min länk har den kulören. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Länk kolla detta kit.. tar man bort "bredningen" runt hjulhusen så har du ju ett e30breddningen.. ser riktigt snyggt ut | |
|
Projektet är nerlagt p.g.a att jag har bytt bil. Har en massa delar om det finns intresse. PM:a vid seriöst intresse. Mvh Markus |
|
|
Hej Har du coiloversen,bromsslangar,ratt o vxl knopp kvar?? maila goran-lilli@glocalnet.net |
|
| markus_m3.. vad köpte du istället?? | |
pg_ice |
trist! hade sett fram emot att följa caben vad vart det för bil? |
pg_ice |
Länk har du bytt bil eller ska du byta? |
|
Bilen ligget till försäljning då en Singel Supra kommer anlända till mig i mitten på nästa vecka. Dock ingen panik med att bli av med Bmw:n men står med för många bilar nu så därför kommer den att säljas. Tid och pengar kommer läggas på mina andra två projekt. Mvh Markus |
|
| Måste bara fråga hur e skicket på denna eftersom du tänkte lacka om den och byta ut hela inredningen? Eller är de redan gjort kanske? | |
|
Lacken och inredningen är i bra skick men min tanke var att få bilen i bättre än nyskick. Men nu är den såld =( Känns lite trist ska jag erkänna. Men nästa Bmw som hamnar i min ägo i framtiden blir en M5 kombi av den nya varianten. Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.