|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
coldhex, Får nog låta bli det... :) E60, Navi.. Njae, visst är det trevligt med navi men för mig är det helt enkelt inte värt 20 papp extra för dom få gånger jag har användning för den. Slutpris ca 435' med ovan spec. |
|
|
Hej, ägde en nästan likadan under 2 år. Det jag saknar (och jag hade på min och gillade) är: 1. Panoramatak. Helt fantastiskt för dem som sitter bak och underbart att öppna när man glider långsamt och vädret är fint. 2. Förvaringspaket i bagageutrymmet. Gör utrymmet mycket mer praktiskt. 3. Gardiner i bakdörrarna. Mysigt som 17 och bättre än film (tycker jag). Annars är det helt rätt med M-Sport och de två andra paketen, automatluckan gör att insynsskyddet går ner automatiskt. Svart läder är grymt snyggt men du kanske kan testa något brunt.... Lycka till, M Min bil: Länk |
|
|
Gardiner i bakdörrarna har jag provat (i en annan bil), men ungarna sliter sönder dem. Jag har BMW individual mörka rutor och då är det ingen film utan glaset är färgat. Navi beror förstås var man bor och de nya lösa GPS funkar ju lika bra. 435' tycker jag låter som ett bra pris med så mycket utrustning, törs inte tänka på vad jag betalade för min 2006 och vad den nu är värd. |
|
|
Ja, jag tror det är ett bra pris jag fått. Ska dom sälja i dessa dagar vill det till att dom lättar på priset. Kan ju meddela att restvärdet på min nuvarande kanske inte är strålande jämfört med vad jag får för den... |
|
|
Tycker att specen är utmärkt! Personligen hade jag dock valt annan färg än svart. Visserligen är det snyggt, inte minst på 5-serien. Men färgen har varit populär länge och inte minst begagnatmarknaden svämmar över av svarta bilar. |
|
| marknaden svämmar över av hyrbils-silver-metallic. Tycker inte att svart är extraordinärt vanlig. | |
|
Sommar, solnedgång och carbonsvart bil på garageuppfarten. Sämre saker kan man vila ögonen på ! NN/ |
|
| Ja, silver-metallic har varit extremt vanligt. Och i jämförelse är svart att föredra. Har ju ingen statistik men misstänker att svart har legat högt på listan över populära färger senaste åren. | |
|
Tycker din spec är riktigt bra, antagligen därför att min skulle se likadan ut;) Men det är två saker som jag skulle lägga till, helljusasistenten för 1700 har använt den på e70 och det är riktigt skönt att ha! Sedan skulle jag även lägga till aut avbländning av ytterbackspeglar då det även ingår automatiskinfällning av ytterbackspeglarna kan vara bra att ha ex vid trång parkering eller om man åker färja osv. Men annars så ser det väldigt bra ut! Ps ta det svarta dakota skinnet det är otroligt snyggt med carbon ut och det svarta inne i kombi med det svarta antrazhit taket! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Avbländbara ytterspeglar och head up display är det jag värdesätter mest av "onödig" utrustning på min bil. | |
|
Rätt bra pris på den här annars: Länk Synd att den saknar sportstolar. |
|
|
Niclas, Bra pris men jag saknar M-paket med allt vad det innebär.. |
|
|
Kanske just därför det är ett bra pris också. M-paket tilltalar många däribland mig. Min första BMW var utan eftersom jag hade noll koll på BMW just då. Och det retade mig så mycket att jag eftermonterade. Det gör jag inte om. Vilket besvär!! |
|
fredde 7 |
belysningspaket om du inte hade specat detta redan. |
fredde 7 |
ok, såg det nu.......blir nog bra detta, fler sådana till begagnatmarknaden!!!!! |
Terry N |
Körde kollegans 520 d (dock gamla 163 hk) med automatlåda. Det är en riktig trötter måste jag säga, han ska byta snart och då blir det 525d säger han. Har inte testat 177 motorn som är nu, sen går det iof att boxa den också vilket han funderar starkt på att göra. Mitt val skulle vara att avstå fr lite utr för att gå upp i motor, om inte ramen håller för bägge. Novation bilen var snygg, tycker inte avsaknad exteriört av M-paket när det gäller svart bil gör så mkt + faceliften gör sitt också. Dock på en silver är M-paket ett måste, annars ser den rätt alldaglig ut, (kollegans är silver utan M) |
|
Personligen tycker jag M-paket gör all skillnad i världen utseendemässigt, inte minst på svart. Så nej, M-paketet är mer eller mindre ett måste för mig, tyvärr kan man väl säga... |
|
|
Har nu fått erbjudande om en bil som ser ut så här. Enda som grämer mig är avsaknad av automatisk bakluckeöppning. Kan dock få den inom några veckor. Hmm... Ska man slå till eller? Pris: 438.900 BMW 520d Touring Färg 416 Carbonsvart Metallic 9 000 Klädsel LCSW Läder Dakota Svart Utrustning, paket 337 M Sportpaket 48 700 2NP LM Fälg Dubbeleker 135 M 456 Komfortstol fram, el. inställbar 15 800 4MS Interiörlist Aluminium Pentan 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak ZRP Advantage 12 100 302 Stöldlarm med Fjärrkontroll 386 Takreling 442 Dryckeshållare 464 Skidsäck 544 Farthållare med bromsfunktion 877 AG Kod ZRS Comfort 29 100 508 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 522 Xenonljus 534 Klimatautomatik Utrustning, fabriksmonterad 205 Automatisk växellåda 23 200 441 Rökarpaket 300 470 Isofixfästen 900 661 Radio BMW Business 676 HiFi Högtalarsystem 6 000 6FL USB-Anslutning 3 200 761 Individual Tonade Rutor 3 600 |
|
|
Bara en fundering men varför inte vänta 2 år och beställa den nya 5-serien? E60/61 kommer väl antagligen sjunka rejält i värde när den nya kommer? I alla fall om man jämför med hur det gick för E39. |
|
|
Anders s: Om nu automatisk bakluckeöppning var värd varje krona så tycker jag du ska vänta och var det inte en leasing bil då spelar priset mindre roll. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.