|
|
|
|---|---|
|
Hej, min polare som bor i Stockholm, Solna, letar sedan länge efter ett tvättställe med bås där man kan stoppa i poletter i en automat och välja mellan 10 olika steg att tvätta bilen. Är det ngn här som känner till ngn/ngr sådana ställen. Tack på förhand från min vän! //Kristian | |
|
Baksidan på Statoil rissne har 2 GDSplatser med högtryck, dvs bara vatten. Avfettning och dylikt får man ta med själv. Poletterna kostar 15-20 kr styck och finns i kassan. Annars är det nog OK GDS som gäller... Asken |
|
| Lite väl långt i från Solna kanske, men dock vad du söker efter tror jag. Efter Huddingevägen 226 vid avfart Rågsved ligger en "Car Wash" i anslutning till Shell´s automat tanking. Nästa efter samma väg (226) vid McDonalds /Jet, Älvsjömässan. Om de har 10 olika steg vågar jag inte svara på. | |
| Macken (tror det är Preem) i Huvudstad (där Landsvägen och vägen mot Solnarondellen möts) har två tvättplatser som är egendomligt datoriserade. Har tvättat där någon gång och det funkade väl. Kanske något sådant du tänker på? | |
|
Jag skall skicka dit min kompis så han kan kolla. Det jag menar är en manuell högtryckstvätt där man med en högtrycksspruta spolar bilen med olika medel beroende på vad man valt. Förtvätt, efterspolning, "vax", högglans. Tvättborste finns med men den är separat. Avfettningsmedel brukar också finns men det är också i en separat spruta. //Kristian |
|
|
Hej kris, Då tror jag att mitt tips faller din kompis på läppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.