|
|
|
|---|---|
|
Nån som har koll på vilken version som är den senaste och hur man gör för att uppdatera navigatorn i en M3 -03? | |
|
Sööööök i forumet...... /Andy |
|
|
Har gjort det men blir inte helt klok på vad som gäller, så hoppades på att nån kunde guida mig direkt med rätt info. Det jag inte lyckats läsa mig till är om det t ex är skillnad på OS versionen på EU och US modellerna eller kan man ta versionerna från x5world.com? Samt vilken version det är som sitter i bilen, MKxxx? |
|
|
Hittade svaren i forumet när jag sökte, men upprepar dem här: Ta de som finns på x5world. Se dock upp så du ej uppdaterar en MK3 med nyare än V28 då det har större potential att gå fel. Dessutom så innehåller de nyare skivorna inga nya uppdateringar för MK1-MK3. Vilken navigator har du?: Länk /Andy |
|
|
Stort tack för hjälpen Andy! Nu ska jag nog lyckas ta mig vidare. |
|
| Det bör ju vara en Mk4, min 03:a (tidig 03:a) som byggdes i September 2002 har en Mk4 så jag förutsätter att alla 03:or har det. | |
|
Enkelt att se annars. Kolla i länken jag skickade så ser ni att på en MK4 står det ALLTID "DVD" på......... /Andy |
|
| Jo, jag tycker jag känner igen MKIV från bilderna. Har för mig att jag läste någonstans att MKIV ska sitta i från årsm -03, så det verkar stämma. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.