|
|
|
|---|---|
Charlie |
Frågor ang Ditec-behandling. Finns det någon firma i Örebro med omnejd som sysslar med sånt? Vad är det som ingår i behandlingen och vad kostar det? Chipningen sket sig, nåt måste man göra för pengarna:) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ditec finns inte i Örebro om det inte dykt upp nyligen. MVH Hasso |
|
Finns inte i Örebro, närmast är nog Köping. Se www.Ditec.se BMW Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
Charlie |
Är det någon som har erfarenhet av Köping-Ditec? Vill inte lämna iväg bilen till vem som helst.... Tack för snabba svar hasso och bug! |
|
Har själv köpt en bil som är Tefcarbehandlad, jag är tveksam till hållbarheten i lackskyddet dock, men min bror har Ditec på sin.. Han bara öser lovord över hur bra behandlingen är, bilen är också i ett enastående skick! Han behandlade bilen ganska direkt när den var ny samt har förra veckan lagt på ny top coat (efter 18 månader) i Köping, iom den behandlingen försvann även 95& av alla repor han fått, han har aldrig haft något att klaga på hos dem i Köping! BMW Bug -Schnitzerbumse med lite extra flås- |
|
|
min 635a är fixad av Rydmark i Örebro, www.rydmark.se eller en demo: Länk. Dom kör med Autoglym och känsla... Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Charlie: Kanske lite exotiskt men ta en semesterdag i sthlm och lämna bilen på Sthlms bilvård, valhallavägen 156. Du lär inte hitta en bättre plats att ordna Ditec på vad jag känner till.. Själv åker jag genom sthlm förbi 2 diteccenters just pga kvliten jag får där... Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.