|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta tändkablarna på bilen då jag såg att två av de var lite spruckna när jag bytade tändstift. Vågar man köpa Biltemas tändkablar? "Tändkabelsatserna motsvarar biltillverkarens specifikationer och krav, följer genomgående ISO 3808-1/2 klass E..." 270 kr för fyra stycken, det är ungefär vad Mekonomen tar för en! Någon med erfarenhet? | |
Jesper von Wowern |
Jag har Biltema universalkablar på min Porsche 924 -85. Funkar bra på den. /Jesper von Wowern |
|
Finns tyvärr en hel del personer med negativa erfarenheter just kring tändkablar därifrån. Personligen tycker jag det är såpass billigt så man kan chansa, det är bara kul om de fungerar prima, i annat fall tycker jag man borde kunna reklammera dem pga att bilen upplevs på ett negativt sett när kablarna är monterade och inte som den ska. Som vanligt ska man öppna förpackningar och kontrollera tillverkaren för detaljen eftersom det brukar kunna varier stort hos just Biltema. |
|
|
Vi använder Biltemas tändkablar på våran racehoj.. 1000cc på 140+ bakhjulshästar med bara insug och platina stift. Funkar kanonbra. //amullo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.