|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, Undrar om det är några som funderar på att åka till Drottningholm/Brostugan imorgon onsdag 29/5? Det var ju lite dålig uppslutning förra onsdagen trots vädret. /Robert | |
|
Funderar på att åka dit, vilken tid börjar det? /Ash |
|
|
Är det fint väder bör du nog räkna med att vara vid Brostugan strax efter 18-hugget, annars blir det väldigt trångt. (Förra onsdagen stängde polisen infarten senare på kvällen för att det var fullt). Själv är jag osäker på om jag ska dit... Ska upp med pärlan till Umeå över helgen (Brännbolls-VM, vem kan missa det =) vilket betyder att jag förmodligen packar å donar på onsdag... men vem vet, en "snabbis" kanske? =) //Koffe |
|
|
är onsdag så smart egentligen? Då är det ju mötesplats för tvåhjulingar! Varför inte måndagar? Varannan måndag har ju BMW Club träff där från 18.00. Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Dino |
Jag ska nog inte åka till Brostugan nån mer , det är så J***A mycket folk där man kan jo knappast andas . håller nog med VillaRosa om måndagar då det är bara Skönheter :)) M-MotorSport |
|
Nja... onsdagar är väl inte direkt bara för tvåhjulingar längre. Det var väl ett par år sen det var så. Nu är det ju lika mycket fyrhjulingar som tvåhjulingar där. Å det är därför jag åker dit... Inte för att se på motorcyklar, inte för att enbart se på bimmers, utan för att se feta åk överhuvudtaget. Som Volvo V90:n förra onsdagen med kompressormatad, NOS-laddad Corvette-V8... Sånt får man inte se på måndagar =) (Om man inte kombinerar Askens å Dinos bilar då förstås =) (För visst blev det väl NOS i måndags Dino?) Lite feta riskokare typ Supra å Skyline är ju heller aldrig fel att vila ögonen på om ni frågar mig... Kort sagt, onsdagar rockar brallorna av alla andra dagar (om man är där i tid dvs =) //Koffe, med sin högst personliga åsikt |
|
|
Håller med rw ,det var *dålig* uppslutning förra onsdag en då vädret var det bästa som man kan få under maj, butalt cab-väder alltså. Nu är det så att en lycklig människa har fått köpa min cab och jag kommer att vara utan BMW på onsdag och torsdag, hur skall jag klara av det? Jaja, jag kommer väl att återuppstå under något annat namn och tracka omgivningen. PS. Är hasso hemma på fredag vid lunchtid kan jag tuta då jag har kört 300 meter (är det kryptiskt nog eller) :) <- stort 343hk flin DS. |
|
|
Varför onsdagar? Det är ju bara gamla HD´s och japps hojar. (Inget ont om dom) Men jag skulle helst vilja se lite coola bilar istället. Som i dag va porsche klubben vid Brostugan och där lös hojarna med sin frånvaro. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Åk till Brostugan på måndagar jämna veckor vid 18-tiden så får du se!!!!!! Mvh Micke bmwcs nr 4911 micke 66 e28 |
|
|
Ja det vore roligare om det kom lite nya bilar på Måndagarna. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Håller med ! Vet inte om jag har lust att få ett styre i sidan :) | |
Dino |
När är det nästa gång då , så kanske man kan komma förbi "måndagar alltså" M-MotorSport |
|
BMWM3CAB: grattis till försäljningen:) hasso borde vara hemma. *har listat ut vad www.tokflin.nu kommer av* Mvh Asken |
|
|
Här är en "nyare" bil som kommer på måndag alltså, jag & mina syrror måste ju kolla in spacet !! Håller med VillaRosa : har man en gång börjat,,,,,,, *L* Åsa |
|
|
Åsa: Det blir inte en lång resa för er? M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
nästa Brostuga är den 10 juni och sen varannan måndag Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.