|
|
|
|---|---|
|
Har ett problem med min stereo i M5an. Stereon startar ej när jag slår på bilen utan kommer ibland igång efter ca 15min. Har försökt gå in i menyer och se om det går att ändra något men har inte hittat något. Varken radio eller cd fungerar. Någon som har varit med om något liknande? Årsmodellen på bilen är 99 och den är utrustad med TV/navi. Tacksam för svar! /Jonathan A true gentleman never travels behind less than 8 cylinders | |
|
Sök i forumet så kommer du hitta tips om vad du ska kolla, men jag kan tipsa om att i första hand kolla batteriet / prova med ett nytt samt sen kontrollera vattenskador på radiomodulen...... /Andy |
|
|
Okej, med radiomodulen menar du själva huvudenheten då? /jonathan A true gentleman never travels behind less than 8 cylinders |
|
|
Hej, Nej, TVskärmen är bara ett dummt skärm/knappgränssnitt. Sök i forumet så ser du min beskrivning på var du hittar radiomodulen. /Andy |
|
|
Har kommit till rätta med felet nu, drog ur kontakterna på modulen och satte tillbaka dem och vips så fungerade det. Men det återstår och se om det är bestående. /Jonathan A true gentleman never travels behind less than 8 cylinders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.