|
|
|
|---|---|
|
Linusbil säljer en M5:a årsmodell 2005 för ett "bra" pris men det är lite för många ägare på den tycker jag. Länk Länk Hur värderar man denna bil? Nån som handlat eller känner till detta företag? | |
|
Sök på Linus Bil och jag garanterat att du har några timmars läsning ;) Jag hade inte köpt bil i den prisklassen där. ______ |
|
|
Garanterar ska det vara.... ______ |
|
|
Haha, jag ska inte köpa bil där utan tänkte mer att detta kan bli en varning för andra.... Men intressant tycker jag är, vad folk värderar denna bil till med så många ägare ändå! |
|
| 10 ägare, men hur många har brukat bilen då? | |
|
Exakt, jag köpte en bruksbil precis, en Fiesta ST -06. Den har haft 5ägare före mig enligt vägverket, så jag forskade lite i detta. Första ägaren en bilfirma, som bara hade den några dagar innan en annan bilfirma tog över den, sen köpte en person den som har haft den till december 08 där han bytte in den hos en firma, denna firma gick i konkurs, och bilen såldes vidare till en ny firma, där jag köpt den :) ALLTSÅ, 1 riktig ägare och 4 bilfirmor av dessa 5 "ägare". Så dessa ägare behöver inte betyda något egentligen, tyvärr.. Kan ha varit 3 riktiga brukare, resten bilfirmor.. Kan även vara så att en och samma ägare har varit 2 ägare, t.ex. så skriver en yngre person bilen på sig själv, märker att han inte har råd, och skriver över den på "pappa" eller liknande. MVH |
|
| Första ägaren hade den i 4 månader, Konstigt namn på ett AB:Meuboc OKMW 91663 AB..Den har haft 5 riktiga ägare resten är bilfirmor. | |
| hade ändå inte köpt den ärligt talat. Vem vill köpa den sen , när det är 11e ägaren. spec på M5A och 05 haha , man kan kanske kunna sälja vidare den i afrika men inte här :P | |
| Varför inte M5haf? Det gick alldeles förträffligt fint att sålja vår M5 E39 som nu är inne på sin 13 ägare. | |
| Finns slarvpellar som har grejorna kvar med... ingen garanti för man har haft bilen sen ny att det är bra skick. | |
kilroy |
"man kan kanske kunna sälja vidare den i afrika men inte här" Mycket löst snack men lite verkstad. Är det någon som öht kollat bilens skick och fullständiga dokumentation? Någon som pratat med några av dom föregående ägarna? Mvh kilroy "Jag har fotografiskt minne, det är bara framkallningen som krånglar". |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.