|
|
|
|---|---|
Proctologist |
Kommer det funka dåligt men en sådan här aktiv baslåda som endast står i bagaget, eller måste man ha en låda som står och spelar tryckt mot skidluckan på en e39 touring? [URL=Länk |
Proctologist |
länken verkar inte funka men baslåde typen jag funderar på att ställa i bagaget är denna typ av låda.. Länk Går det att ha en sådan bara "stående" bak utan att ha den spelande in genom skidluckan? |
|
Hur du ställer just detta rör spelar nog ingen roll, du har ju ett öppet utrymme där bak, inget slutet som i en sedanmodell. du får kanske pröva dig fram. själv föredrar jag inte den runda modellen av aktiva basar, föredrar lådor. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
| En sådan lär funka bra i en touring men visst spelar det roll hur du riktar den! Jag skulle tro att det blir bäst med basen riktad mot bagageluckan eller liggande längsmed ryggstödet. | |
Proctologist |
Nu börjar det klarna lite =) är det bökigare att få en baslåda med separat slutsteg inkopplad mot bilens orginal system (busniess) än att koppla in en aktiv baslåda? |
|
Nej, det är ju samma inkoppling mot orginalsystemet... /Andy |
|
|
Det går alldeles utmärkt att sätta en 10" i luckan över batteriet, förstärk insidan av luckan bara med något lämligt. Då slipper man ha massa saker ligga löst i skuffen. //Tobmag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.