AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.042

Baslåda e39 format?

Proctologist
Kommer det funka dåligt men en sådan här aktiv baslåda som endast står i bagaget, eller måste man ha en låda som står och spelar tryckt mot skidluckan på en e39 touring?

[URL=Länk
Proctologist
länken verkar inte funka men baslåde typen jag funderar på att ställa i bagaget är denna typ av låda..

Länk

Går det att ha en sådan bara "stående" bak utan att ha den spelande in genom skidluckan?
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Hur du ställer just detta rör spelar nog ingen roll, du har ju ett öppet utrymme där bak, inget slutet som i en sedanmodell. du får kanske pröva dig fram. själv föredrar jag inte den runda modellen av aktiva basar, föredrar lådor.

NoFear, kör med insidan.`oo00oo´
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
En sådan lär funka bra i en touring men visst spelar det roll hur du riktar den! Jag skulle tro att det blir bäst med basen riktad mot bagageluckan eller liggande längsmed ryggstödet.
Proctologist
Nu börjar det klarna lite =)

är det bökigare att få en baslåda med separat slutsteg inkopplad mot bilens orginal system (busniess) än att koppla in en aktiv baslåda?
Be
1.410
Beolink
E39 M5
E61 550i
V70 T5
Nej, det är ju samma inkoppling mot orginalsystemet...

/Andy

to
319
tobmag
525iT -03
Det går alldeles utmärkt att sätta en 10" i luckan över batteriet, förstärk insidan av luckan bara med något lämligt. Då slipper man ha massa saker ligga löst i skuffen.

//Tobmag
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.