|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ny här o hoppas på lite hjälp o tips med bmwn! Jag har en 330d -00 som jag håller på o försöker få lite fart i men det verkar vara dåligt med folk som trimmar dom. Det som är gjort med min nu är Större IC, 3" hela vägen, mappad vid ess tuning. Var o bänkade den o nu har jag ca 260hk o runt 600nm på veven men man vill jo alltid ha mer:) Så nu ska det byggas öppet filter och ett nytt grenrör. Men nu till mina funderingar! Vad vågar man ladda och hur långt räcker original turbo? Samma med bränsle pumpar o spridare? Har inte hållit på något med diesel så man är inte alls insatt i det. Tacksam för hjälp med tipps o ideer | |
|
260 hk är fan inte dåligt :P hur mycket är laddtrycket höjt då? |
|
| Laddar ca 1,6 o har inte en aning vad dom laddar original! | |
|
Var bänkade du 260 kusar med den motorn? Riktigt najs jobbat i sådana fall :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
vid en polare här på gotland o bänken är godkänd för o skriva ut bevis för besiktning så den ska visa rätt Mvh Danne |
|
|
Har precis skaffat mig en 330. Hur har det gått med trimmandet? Har du kommit någon vart? Är själv sugen på att få ut mer effekt än de nuvarande 216 chippade hästarna... Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.