|
|
|
|---|---|
|
Framfälgar: 8,5x17 ET35 mit 215/45 R17 Bakfälgar: 10x17 ET30 mit 235/40 R17 | |
pg_ice |
gränsfall med bakfälgarna mina nya ligger på 9.5 ET35 och dom är gränsfall dina kommer alltså att sticka ut ytterligare 11mm |
| Har du valsat? Kan man svarva ner anläggnings ytan på fälgen? Väldigt tacksam för svar bjuder på ebay..... | |
pg_ice |
nej men jag kommer nog att valsa skärmarna kanten är ju runt 1cm tjock så den gör mycket om man får bort. vissa fälgar går att svarva ner mer än andra mina ligger på ET32 från början men dom ska svarvas ner 3mm. mer går inte då bulthålen är borrade och koniska längst ut. det blir för lite gods som håller fast fälgen om man skulle ta mer. |
| Vad har du för fälgar då, de kanske är snygga:- Jag är på g med Keskin kt1 | |
pg_ice |
jag har dom inte än dom ligger 6 mil härifrån :) hämtas på måndag 19" Dotz Mugello 10.5" ET28 på bilden så 8mm längre in på dina. Länk |
|
Jag ryser när jag ser den bilden. Mina är bara 17" men det borde ju kunna gå. Ska svarva ner dem en bit, ringde en kamrat så får han kika på det hur mycket man vågar ta kan ju komma in någon cm då iaf jämfört med bilden. Tack för infon. Har kikat en del på dotz fälgarna de är riktigt fina men bred läpp är jag svag för. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.