|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har kollat en del på framlyktorna till min bmw m5 00:a och det är xenon. Jag undrar om någon säljer eller vet av vart det är billigast att köpa facelift lyktorna för xenon alltså klarglas med angeleyes. hittar inget under 4.000:- mvh //Tomas "kör före du så väntar jag där framme" | |
| det finns ju fullt med beg orignal lysen på runt om på nätet. blocket tex | |
|
njaa fullt av dem vet jag inte... mest företag och det kostar mellan 4.000:- till 4.800:- Har dock hittat orginallysen från 02:a för 3000:- "kör före du så väntar jag där framme" |
|
|
När ni köper begagnat, så kolla upp att reflektorerna är OK. Jag köpte nya Hella faceliftlampor till min e39:a när de kom, nu är det dags att byta igen, för att reflektorerna på halvljuset blivigt väldigt dåliga, och det finns inga nya att köpa löst. BMW CS #5206 |
|
| Länk Prisvärt. Bara till att ta en lampa från dina egna strålkastare. Dom för 2k alltså. | |
|
Jo det va den annonsen jag hittade. tack för tipset angående reflektorerna. skall hålla koll på det. "kör före du så väntar jag där framme" |
|
|
Jag antar att det är delar säljaren fick över när han konverterade sin faceliftade E39 med M-paket till en vanlig pre-facelift. ;) __ Min bil: Länk |
|
| Ja Mugge, så måste det vara. Hässelby, säljare "BMW" och anonymt mobilnummer och flera uppsättningar strålkastare på bilden tyder ju på att det är just så... | |
| Han har nog hittat dom ute på gatan någonstans. Vad jag har hört så växer begagnade faceliftlampor på träd. Var noga med att ge honom din adress så han kan "hitta" dom igen så vi andra slipper bidra med våra. | |
| ska nog inte handla där | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Tycker detta var rätt pris oavestt om justeringarna är hela eller ej. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Det var billigt och så var det ju en mas som sålde, så det lär ju inte komma en tegelsten i en kartiong på bussen ;) | |
|
Om du menar om jag fått en tegelsten? Nej, det är bara något jag hört. En skröna kanske.. Dåliga affärer gör jag väl ändå lite då och då. Köpte en begagnad Makita skruvdragare för ett par veckor sedan. Visade sig att lågväxeln hoppar ur hela tiden. Men skit samma, det var laddaren jag var ute efter och priset ok. Som bonus kan jag borra med småborr på högväxeln istället :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.