AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
492

läs lampa

Hjelm
Jag är ute efter en snygg, stilren, liten, snidig och bra läslampa för passagerar platserna, halogen typ 5W. Eller färdig armatur med vit diod (inte blå)
Lekte med tanken att bygga något själv men tänkte höra om ni kan rekommendera något!
Be
94
Berg80
328i Touring-97
Kommer inte ihåg om Det finns några original läslampor för E34 i bak, annar så finns det ju gansak så smidiga som sitter i Saab 9000!
visst man hädar ju BMW lite men du frågade!

Berg
Hjelm
Vart kan man se dem?
Det finns. Jag har det. Kolla länken nedan.
Länk

Nästan allt om touring!
Länk

Mvh.
Micke Olsson
Hjelm
Det såg ut som orginal!?
Funkar det att montera i en E34 -91 sedan?
Och vart hittar man sådana?
Jag har en gammal katalog från BMW med 5-serien. Det Finns som orig tillbehör.

önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87
extremt enkla att eftermontera. slit ut dom gamla och in med dom nya! finns ju även original läslampor för framsätes folket. Allt detta ingår i ljuspaketet.

Bör gå att hitta på en skrot, det gjorde jag iallafall.

"The original point and click interface was a Smith & Wesson"

Hjelm:
Det ÄR original och dom sitter monterade i en E34.

Nästan allt om touring!
Länk

Mvh.
Micke Olsson
Hjelm
Märkligt.. då borde killen innan mig bytt ut dem ;)
Fram har jag små "spottar" på varsin sida om kupé belysningen men bak är det hela lampor utan spottar.. och åker man lite långt skulle det vara super för passagerarnabak att få lite ljus utan att det stör förmycket i resterande bilen..

Åker långt på mörka vägar om natten ;)

Det jag tängte på är att om de sitter på den bakere stålpen kommer de inte störa i backspegeln då?

Tängte mig först någon riktad "kartbelysning" på arm från sidan. ser mig en arm ca 20cm lång ca 5mm i diameter böjbar med en hög intensiv lysdiod (vit) i änden.. så sätter man ljus regleringen i mitt konsollen brevid luftutaget i mitten

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.