|
|
|
|---|---|
|
Har precis fått ett erbjudande om garageplats för 550:-/månaden och tänkte höra om det är en rimlig kostnad. Betalar idag 170:- för en parkeringsplats vilket inte är mycket att orda om men det vore självklart skönt och tryggt att ha ett eget låst garage. Det finns många fördelar som lägre försäkring, man vågar låsa in fälgar, cykel etc istället för i ett skabbigt förråd sen att bilen inte står i solen/sura regnet. | |
| Öh...har du inte besvarat frågan själv redan? E väl inte möe o orda om... | |
|
Det är bara att slå till tycker jag, 380:- mer i månaden är det nog värt. Din bil är väl värd ganska mycket pengar och den står ju säkrare i ett garage. |
|
|
När jag bodde i Råsunda för 4 år sedan så betalade jag 700 kr/mån för garageplats (varmgarage). 550 kr/mån låter mycket rimligt, bara att slå till! /Rickard |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
550 kr/mån är mycket billigt! Hittar man ett avställningsgarage för under 1000kr/mån runt Stockholms närförorter,är man lyckligt lottad! Mvh Patrik |
|
Ja 6600/år är ju inte dyrt. När man räknar ihop allt så blir det billigare att ha garage än att stå på tomten! Var precis och kollade var den låg någonstans och olyckligtvis låg den tre trappor ner i samma hus :) Med närmare eftertanke känns det nåstan som julafton :) |
|
|
Ta den direkt! ______________________________ //Lövet |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Inget att fundera på ens....go for it! Mvh Patrik |
|
heltsonika: Vad väntar du på? Det är mycket bra pris hade inte tveckat en sekund var i söder ligger garaget? Du behöver inte skriva ut adressen bara området om du inte vill. Jag betalar 750/mån för mitt garage utan mek möjlighet i västerort. |
|
| Fick nyklarna idag. Helt ok garage med el och värme men dock inga tvättmöjligheter. Men nu kan man iaf pyssla om bilen trots vinter och bitande kyla. Ska bli skönt att slippa skrapa rutorna på morgonen mer. | |
|
Grattis! :) Mvh/ Niclas |
|
|
Heltsonika: Glöm inte att få med garaget i försäkringen när det är dags att förnya/byta. Kan göra några spänn. Vem vet. Det kanske t.o.m blir lägre totalkostnad på bilen tack vare garaget :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| J.Dredd: Pratade precis med Vesta och det blev typ 200:- per år :O | |
|
Ja det var ju inte så mycket direkt :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Ett tips är ju att kolla med Stockholm parkering, jag behövde garage förra året och hyr sedan dess två platser i Hässelby av dem, litet garage med nästan bara entusiastbilar i. Totalt under 30 platser. Inga eluttag för tex Cetk och inga tvättmöjligheter, men varmt och skönt är det i alla fall. 350kr/månad per plats. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.