|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om man länkat till denna film förut? Jag skrattade så jag grät i alla fall! Länk --- Min bil: Länk | |
| Hahaha. Tack för den. Några hade jag sett, andra inte. | |
|
Ordning och redan runtomkring kan Ni ju notera´... Det ser ut så när människor parkerar i Oslo och även numera i Stockholm alltsedan parkeringsövervakningen lades ut på entrepenad.. Kostnaden tages emot såsom en faktura, vinsten hamnar hos ett börsnoterat bolag i slutändan istället för att behålla sysselsättningen inom staden, smart?..... Mvh Asken |
|
|
Haha, filmen med damen i den ljusgröna bilen hade jag missat. Egentligen skämmande om man betänker vilken bristande förmåga somliga besitter. |
|
|
Spana in denna kvinna <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> |
|
|
Oops, hmm blev lite fel, här kommer klippet =) Länk |
|
|
Hon i den ljusgröna bilen är ju katastrof. Hur kan hon ens ha körkort. Jag hade gjort exakt likdant som mannen i den silvriga bilen fast mycket tidigare har inte lika bra tåldamod. |
|
J.Lindström |
Johan_s Tack så mkt för en underhållande länk :)...jag och sambon hade roligt åt det där. Håller med Sevak om kvinnan med den gröna lilla bilen....jag hade nog också gjort samma sak som mannen med den silvriga bilen. |
| Länk | |
|
Tack för den underhållingen, jag skrattar så jag gråter =) Hihi ..kolla in denna oxå:-) Länk |
|
| Ja, det är drygt att manövrera dom där riktigt stora bilmodellerna :) | |
|
Lyssna... ingen risk för kärringstopp... snarare gubbstopp :-) Länk molle |
|
|
Ibland läser man på säljes annonser att bilen är gubbkörd eller käringkörd. Ja man kan alltid länka till ovanstående film och pruta 50% :) |
|
| Helsköna länkar, skrattar så jag gråter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.