|
|
|
|---|---|
|
I helgen hjälpte jag en kille att flytta och drog då en kärra efter min bil. Första gången jag startade bilen efter att jag kopplat på kärran kom detta meddelande upp, sedan försvann det. När jag sedan tog av kärran kom det tillbaka och har sedan stannat kvar. Vad betyder det? Vad kan vara fel? Är det allvarligt? mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Trailerlight -släpvagnsljus. Kollade du att det var nått som inte funkade på bil o släp?? när det var kopplat. MVH Hasso |
|
Vänster blinkers fungerade inte. Men varför kommer meddelandet upp nu när jag inte har kärran längre? mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
He he, påminner lite om när vi en gång i tiden hade en Opel Senator. När vi kopplade in släpkärra på den så lyste och blinkade alla (!) lampor på bilen!. Härliga elsystem på de gamla oplarna :-) önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Kolla så att inte ngn säkring har gått i dosan som sitter bakom den vänstra kåpan. Jag hade samma problem för 2mån sen BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Vilken vänstra kåpa? mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
Det var en säkring bakom vänstra kåpan. mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.