AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.261

jag ska köpa 335

hej.

jag ska köpa en 335 och jag fundera på två olika.
den här Länk
och den här Länk

vit eller svart vad tycker ni? är det bra bilar tror ni?
Varför inte denna Länk
Du kanske tycker som jag att panel inlägget är riktigt fult.
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Sevak: Jag håller fullständigt med!!

Gissar att han/hon som köpte denna ny inte är i 20års åldern, dock är det en fin bil och jag önskar er båda lycka till med era bilspekulationer ( jag vet ju att du Sevak även är spekulant).

Vit är galet snyggt, men jag tror att svart håller bättre med tiden ( inte sett ur ett färgtekniskt perspektiv)
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Den vita var absolut snyggast! Den svarta behöver m-paket enligt mig för att se bra ut..
jag tycker faktist den svarta med träinlägg.. måste nog vara den ända här som gillar trä :P två kommer den vita.. dock så tycks alla sakna navi/tv vilket gör mkt för inredningen
Förstår inte hur man kan gilla de där glansiga trät. De ser ut som plast de ser så falsk och fult ut. På 90 talet va de fint, De borde börja använda äkta trä. Har sätt att volvo har någon som heter modern wood, vet ej hur den ser ut i verkligheten.
Såg på en sida att man kan köpa nya paneler för ca 7000 kr. Ifall man ej skulle gilla den plastiga, glansiga fake valnöt:P

Sen förstår jag inte hur man kan vilja ha en vit bil. Ok de är fint när den är ny tvättad men sen då? Det är ett helvete att ha en vit bil. Skulle aldrig köpa dyr vit bil.
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Av dom tre så definitivt den vita. pga av klädslen
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Är ni säkra på att det är fake trä? Såvitt jag vet använder BMW äkta trä (men ej från regnskog, utan odlingar). Tyvärr läggs vanligen så mycket klarlack på listerna att de ser plastiga ut.
I vilket fall är det enkelt att byta lister på E90. Vissa delar är ju lite annorlunda på E92, så jag kan inte svära på att det är lika enkelt där.
Jag bytte mina lister till högblanka svarta, vilket var ett lätt jobb.
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Hur det är i e9x modellerna vet jag inte men mina träpaneler är ÄKTA trä... Är rätt säker på att BMW alltid använder riktigt trä. Vet dock inte varifrån...

Hur kul är det då med alu i plast???? Så var det i min förut och det var så tacky!!! I e39 var det i alla fall riktig alu. Hur det är med detta i de nya har jag inte forskat i.

Men oavsett trä eller alu eller kolfiber ska det vara äkta vara annars får det vara.

Vitt är snyggt men lite modefärg är det allt. Svart håller alltid även om jag tycker att den behöver M-pkt Och navi gör att det ser snyggare ut inne.

Niklas

Fransosen
Det är riktig alu i E9* modellerna om man väljer den listen.
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Snikvarianten i E90-serien är Titanklister som bara är lackad plast. Alu-listerna är som Clubsport skriver riktig aluminium. Jag har svårt att tro att trälisterna är annat än äkta lister, men det är säkert inte trä rätt igenom, utan bara som en sorts "faner" på den synliga ytan, som sedan fått ett skikt klarlack.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.