|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, Är ny här så tänkte tacka för en bra site och alla forumdeltager för intressanta diskussioner som jag följt som gäst ett kort tag. Har tankar på en E38, och det är definitivt 728an som uppfyller mina kriterier. Märkgrön eller mörkblå, och görna med grå inredning. Hittade nedanståend ehos en autk. BMW återförsäljare. Länk! Jag ser svensksåld som ett plus främst då de är lättare att försäkra, samt lättare följa bilens historik inbilalr jag mig. Har desustom fått för mig att sannolikheten att bli blås är betydligt mindre hos en BMW-återförsäljare, men jag kan ha fel. Är det någon som vet någon om ovanståend exemplar eller om bilfirman? Tänkte ta mig en titt på den och provköra på måndag så... På förhand tack! | |
|
Skriv ut denna annons Länk och ta med till bmw-återförsäljaren, den är nog minst 20 000 kr för dyr. Själv tycker jag det är lite onödigt att låsa sig på Svensksålda. Men annars såg den fin ut, charmig färg och fin inredning. |
|
|
Då säger handlaren: Köp den då! Ovan nämnda bil är alldeles för dyr i förhållande till årsmodell, utrustning och miltal. Jag är själv sugen på en 728 -99-> som ersättningsbil till min 740 då jag vill kunna bruksköra mycket mer till en rimlig kostnad. Mer än 60-65.000 kr skulle jag personligen inte ge för en 728 oavsett import eller svensksåld. Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
|
Ett av dom sämsta prutförsöken är just det. "men jag har hittat en likadan mycket billigare än din" Svaret brukar vara: Varför åker du inte å köper den ist för att ta upp min tid!? Blir lika arg varje gång :) Sorry för OT! Ang bilen så verkar den var fin. Berätta gärna hur provkörning var och hur mycke du kunde pruta :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.