|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har hört att 525 TDS årsmodell -94 och senare har förstärkt topp, kan någon bekräfta att det stämmer? Och i så fall hur pass mindre vanligt är det att toppen far på modellerna med förstärkt topp? MVH /Magnus | |
|
Nästan, det är från -95 om jag är rätt informerad... //Daniel -Ett problem är bara en lösning i arbetskläder |
|
|
ok, lät ju inge bra=( , någon annan som har koll? För han jag köpte bilen av (det är en -94:a) sa att han själv kollade upp det noga innan han köpte den och han var säker på att 94:orna har förstärkt topp. Någon annan som hört något? "vilkenkarl", har din topp hållit för dig? |
|
| Flertalet 92 och 93 har fått toppen bytt på garanti så det är knappast någon fara att det skulle hända något | |
| Ok, man får väl hoppas på de. Man blir ju lite nojig då man hör att det är ganska vanligt=) | |
|
Ursäkta dröjsmålet med mitt svar. Min topp river jag i helgen, skriver ett längre inlägg om det om en stund. Brytpunkten ska visst vara 1994/5, min är förståss en 1994/4... -Ett problem är bara en lösning i arbetskläder |
|
|
Vilken karl. jäkla otur du har=( Jaja, då måste jag kolla upp vilket födelsedatum min bil har=) Lycka till me toppbytet! |
|
|
Tack, det behövs. Ångersten är på topp, delarna inköpta och TIG-svetsen uppvärmd :-) -Ett problem är bara en lösning i arbetskläder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.