|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har bestämt mig för att köpa en E36 cab men vill inte göra en så dålig bilaffär som jag brukar. Ber därför om hjälp om ni kan råda eller avråda någon av dessa bilar. Nån av dem har aldrig varit i trafik i Sverige (problem?) Tacksam för hjälp // Janne Länk! Länk! Länk! Länk! | |
|
Spontant så tycker jag den svarta 328:an verkar vettigst av dessa då det just är lite större motor samt att den inte utsatts bör massa tramsig ombyggnad. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Håller med Micke; Försök hitta en så original som möjligt. Skippa 320, du kommer att sakna en "riktig" motor trots att det är en glidare du är ute efter. Utbudet på cabbar är ju inte optimalt under januari-februari men visst, jag köpte min för bra precis ett år sedan :-) /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
| Håller med, svarta 328:an verkar vettig! | |
tornet |
328:an är bästa valet av dem tycker jag. Lycka till! :) mvh tornet |
|
Håller med..den svarta 328:an känns vettigast såhär vid första titten. Sen en annan sak som påtalas här ovanför att januari-februari inte är några "cab-månader" det är de inte,men där i mot kan det vara ett gyllene läget att få ett riktigt bra pris... Att sälja någonting som det inte är riktigt säsong för kan alltid öppna nya dörrar... |
|
|
Instämmer med tidigare talare...välj bort stylingobjekten....välj hellre en som är så nära original som möjligt...ta sen en liten funderare på din körstil...ser att du länkar till både aut. och manuellt växlade...om man alltid glider fram kanske det funkar med en 320+aut...men om man gillar att gasa ngn gång ibland är det roligare med lite mera motor+manuell låda Mvh Ferenc |
|
|
Understryker vikten av att välja en 328, mycket roligare med motor. Sen är väl manuell snäppet roligare än automat, även som glidare. Jag gillar bäst originalbilar så den svarta 328 är en lämplig kandidat. Obs på vilka som har AC! Även om du helst åker nedcabbat kommer det tillfällen då du önskar AC, på motorväg långa sträckor sommartid, eller då du kör nedcabbat och utetemp är över +30... (Testade förra sommaren, attans vad skönt!) Två alternativ?: Länk Länk |
|
|
Kör på 328an, mysig motor med mycket vrid och kraft. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Här finns en bil som kan vara värd att kolla Länk ______ |
|
|
Tycker denna är väldigt snygg och ovanlig färg dessutom.Länk Annars så kan jag hålla med om den svarta. Dock ser stolen väldigt sliten ut för att bara ha gått 14k mil. Min 325a har gått 27k och ser betydligt bättre ut. |
|
|
Tack! för alla era svar. Återkommer när det blivit affär. problemmet är bara att de är utspridda över hela landet (åtminstone från Stockholm till Skåne) |
|
| sebjohn1- du har power post! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.