|
|
|
|---|---|
|
Godkväll! Om man väljer en X5 3.0i - skall man satsa på Automat eller manuell? Vad är vanligast? Vad är mest eftertraktat på andrahandsmarknaden tror Ni? | |
|
jag går också i samma funderingar. Är en X5:a med manuell låda och lite utrustning helt osäljbar om någr år? eller redan nu kanske? själv har jag inget emot manuell, har dock aldrig prövat i X5:a... Exempel: Länk |
|
|
Är övertygad om att automat är mest eftertraktat på begagnatmarknaden. Hade själv aldrig köpt en manuell X5:a men det finns säkert de som tänker tvärtemot... ___ //Ulf |
|
| Man får nog "mer" ut av den lilla 3 litersmotorn med manuell låda, både effekt-, och förbrukningsmässigt - framförallt stadskörning borde bli snålare med manuell låda. | |
|
Hej, jag har en x-3a 3,0i med manuell låda. Har även haft en 330i med automat, jag kommer aldrig mera att köpa en bensinare med automatlåda, hur tråkig som helst. förbrukning på x3an är ca 1,15 i stan och 0,9 landsväg 100km/h. om jag kommer ihåg rätt så drog automaten lite mer i stan tror det va ca 1,3. /Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.