|
|
|
|---|---|
| Vilken dimension gör sig bäst på en 325i T -08. Har bestämt mig att det blir 18" fälgar så vad passar bäst till bilen i det fallet? | |
|
Nu blev jag lite ambivalent..Räcker det med 17" kanske? Någon som har en bra bild på en touring med 17" på? |
|
|
Titta i min profil. Foto på bilen med 17" Kör numer med 18", Stjärneker 193 med 225/40 fram och 255/35 bak. Har dock ingen bild på bilen med dessa monterade. |
|
|
Får nog bli 18" för min del.. 255 i bak funkar bra? Var lite inne å 235 men kanske bättre att gå upp? Råkar du ta någon bild på din bil så får du gärna slänga ut den så man får se, lite nyfiken där :) |
|
|
Bmw-original är 8,5x18 med 255/35-18 bak och 8x18 med 225/40-18 fram. |
|
| Aha ok..tack för hjälpen, då får det bli så för min del! | |
|
Som Anders skriver om orginaldimensionen,så har jag behållt den (och däcken) på 18-tummarna. 255 bak funkar riktigt bra, spårar förvånansvärt lite för att vara lågprofil och RSC (Run flat). Skulle jag köpa nya däck så hade det blivit konventionella, dock är plånboken den som bestämmer och orginaldäcken får slitas ut innan jag byter. Hoppas du blir nöjd med 18" - personligen tycker jag det är klockrent på E91 fyller ut hjulhusen bra samt ser stiligt och propert ut utan för mycket "bling" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.