|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur kvaliten är på detta märke??har kikat på Syron n3000 och även någon sport/race variant.. tex grepp på torrt resp. vått....livslängd mm... tacksam för alla snabba svar och rykten o dyl...är precis i köpartagen...villken sekund som helst..hehe mvh groover | |
|
Hej, Syron låter inte som ett märke som passar på 540n. Du har valt att köra en fin, riktig bil! Snåla inte på däcken.... Får på dåliga däck är det skillnad som mellan natt och dag att köra. Lägg till 1 tusenlapp, eller två och köp riktiga däck. |
|
|
Hej! Enligt den nordiska miljömärkningen :Länk så finns de inte med där. Mvh Asken |
|
|
Jag skulle aldrig i livet köpa däck av ett fabrikat jag aldrig hört talas om, bättre att snåla in på något annat istället. Jag köpte nya dubbade Michelin X-Ice North till min gammel-Cittra (bilen är värd 7000-8000 kr) i höstas, hade kommit undan någon tusenlapp billigare om jag valt ett lågprisdäck men har ingen lust att ta den risken. /Masten |
|
|
har bestämt mej för att inhandla bridgestone potenza RE050, tror det är så dom heter om jag minns rätt..?? köpte nyligen en uppsättning med ASA ZR1 8 1/2 * 18 fram, 9 1/2 * 18 bak...så det blir 235/40/18 och 265/35/18 sulor....(ej dom cromade....usch för sånt på en BMW!!) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.