|
|
|
|---|---|
| Är det någon här, t.ex. Björn Andersson eller Beolink, som vet vilka lödpunkter man kan tanka av lågnivå från en 16:9-enhet? Det skulle vara snyggt med två chassihonor på baksidan! :D | |
| 16:9 enheten kan du inte plocka ut lågnivå ifrån utan det får du isåfall göra ur radio-modulen i bagaget , 16:9 enheten innehåller inga förstärkarkretsar. | |
|
Ratata, hade du en BM54 (nya kontaktdonet med flata stift) radiomodul eller BM24? /Andy |
|
|
Det är lyckligtvis en BM54 jag har. :D ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
| Ja då har du ju lågnivå klart i kontakten på den :) | |
|
Hvahffaan, har jag gått o oroat mig i onödan här? :D . Har precis köpt en original MkIII som skall monteras in i morgon (lördag). Jag har två långslagiga subbar, 8' som jag funderar montera in i hatthyllan. Det får räcka, ty jag tycker faktiskt originalljudet är väldigt välbalanserat om man nu bortser från frånvaron av lägre bas. Nästa fråga är ju naturligtvis, vilka pinnar har denna signal samt följer signalen volymen? ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
Länk Obs, inte alla BM54or har denna pinbeläggning, men de flesta, några av de allra första BM54orna saknar lågnivå ut. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.