AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.313

Vad skulle ni prioritera på begagnad 5a diesel?

Sida 2 av 2
Glömde ju den så omtalade klimaten!!!

Tycker att det ser bättre ut med den utökade, men det skall ju inte vara någon större skillnad( har bara använt den utökade som fungerade pefekt) men hade jag stått med två likvärdiga bilar så hade jag nog kunnat lägga lite extra för att få den utökade tycker det ser mycket bättre ut. Den "mindre" ser väldigt 90-tal ut med sin vred.

When batman takes a vacation he does the Gumball
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Jag saknar utökad klimat i min bil, men märker ingen skillnad alls mot min förra 320d som var en -07:a. Det enda som kan vara värt något är restvärmen, men den använde vi cirka 2-3 gånger på ett halvår. Men jag kan hålla med om att standardkliman ser mer "funktionell" ut. Jag minns att första gången jag satt i en E61:a gillade jag inte interiören och tyckte den såg ut som en julgransbelysning med alla plottriga rattar. Så det är svårt att säga om jag tycker den utökade är snyggare, det är nämligen väldigt lätt att påverkas av att man vet att den utökade är dyrare. Men visst vill man ligga på topp i samtliga grenar så kan man säkert störa sig på såna detaljer som avsaknad av utökad klimat också.
Ro
972
Robert J
520dA touring Innovation ed -19
X5 40d F15 Innovation ed -17
Utökad har separat temp för höger/vänster, kylt mittstöd och utblås där du kan ställa kyla/värme bak. I iDrive finns även styrning av olika zoner, h/v mm och det funkar bra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.