|
|
|
|---|---|
|
Håller på och meckar dit bakvagn från en E21 323 på min 1502T.Lika bra att byta allt gummi när man ändå är i farten men Det finns 2 olika bärarmsbussningar SET RUBBER MOUNTING ECCENTRIC D=30MM 2 33329058822 $59.99 03 SET RUBBER MOUNTING D=30MM 2 33329061945 $36.83 Är det nån som provat dom eccentriska och är dom isåfall komplett med bult. Om nu bussningen är justerbar då måste man ju ha en bra tur om man ska montera den rätt? När den väl sitter så tar man ju inte gärna bort den för justering. Eller det mest logiska är väl att bulten justerbar?? nån som vet. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Uppdate Har nu hämtat ut excentriska bussningar till bärarmarna,tror dessa kommer räta upp hjulvinkeln som alla 02 mer eller mindre lider av. 33329058822 sälj i sats med 2st dvs till 1st bärarm,betalade ca 420:- för alla 4 med cs rabatt.Monteras så att du får upp infästningen så högt det bara går, på skalan på buss så blir det 4½. Dessa bussningar kan användas på många modeller från 02,21,12,28,23 hörde även att en ombyggd M3E30 var helnöjd efter att han monterat dessa. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.