|
|
|
|---|---|
|
Undrar om dessa fälgar passar till min M3 E46 -03 BBS Challange 8 1/2 tum x 19 tum ET 20mm samt 10 tum x 19 tum ET 20mm Skulle den storleken vara för stor? Skulle dom ta i någon stans? Uppskattar om jag kunde få lite råd o tips! | |
|
Borde funka, fram kan vara lite tight, hänger lite på hjulinställning och däckbredd tror jag. Men iom att folk åker med standard 19" fram så borde det fungera. |
|
|
Finns en del M3 E46:or som rullar på 19" BBS motorsport. Sjukt snygga är dom!! Vet inte hur det är med ET dock...tror inte dessa fälgar kommer med olika ET mått på olika 19 "are. Fast jag vill understryka att jag inte är säker på något sätt.... Men ett riktigt snyggt val till din bil måste jag säga.. mvh Dennis |
|
|
Fram är ju ET original 47 på en 8"-fälg. ET20 på en fälg som är en halvtum bredare lär ju sticka ut en del mer. Men, jag hade väldigt mycket luft mellan däck och hjulhuskanten med originalfälg och 235 mpsc och 3 graders camber.. Jag tror inte det är några problem, och skulle det vara problem borde fälgen gå att ta ner några mm också.. |
|
| Jag tror att det ska funka utan problem | |
|
Bak kommer nog gå bra men fram kan det bli tajt. /Micke Länk |
|
| Ser att jag ska förtydliga, med originalfälg fram, menar jag en original 19" bakfälg fram, 9,5 bred och et 27. De får åka med strax över 3 grader camber. | |
| Sorry boys, de är köpta av mig, och de kommer sitta sååå bra ;) :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.