|
|
|
|---|---|
|
Hej! Upptäckte att jag tyvärr fått ett stenskott på ena dimmljuset så glaset spruckit. Kan man byta bara glaset och är det något man kan göra själv utan allt för mycket krångel? | |
alain |
kanske den sida kan hjälpa dig, om de har inte det på internet kan du alltid ringa och prata med dom Dom har mycket stort sortiment när det gäller BMW delar. Länk MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Nej man kan inte byta bara glaset utan den säljs som en komplett enhet , finns pirat dimljus hos t.ex hova.com | |
| brukar finnas till salu på powerbörsen fick tag i mitt som va paj där...obs samma till e46m å e39m.../M | |
|
Tack så mycket för svaren. Blir till att hålla ögonen öppna då. Ska ringa bmw i morgon och höra vad dom vill ha för det med. |
|
|
Dom kostar mer än tusenlappen på BMW. Minns inte exakt, det var ett tag sedan jag köpte men definitivt över 1000. Bara så du vet. Niklas Fransosen |
|
|
Jag fick det vänstra bytt på BMW i Jönköping 2008-12-16 1 st Dimljus 1200 kr 3 st Klamma 9 kr Arbete 351 kr Tillsats/miljöavg 24 kr Totalt 1584 kr Om bilen inte ändå hade varit inne för byte av dieselvärmare hade jag nog bytt själv. Nu kändes 375 kr som en liten del av den total notan på 13246 kr plus 1969 kr nästa dag för en doserpump till värmaren.... Med vänliga hälsningar Erik Nyström |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.