|
|
|
|---|---|
|
Jag råkade hitta denna: Länk Ny display till E38, kan fås med eller utan kabel. Verkar ju vara behov av dessa... /Mats J | |
| Intressant.. Men vad jag förstått så ligger inte felet där.. Oftast inte iaf. | |
| Pris? | |
| 60euro | |
| Är den där verkligen vänd åt rätt håll?? | |
|
Är det nogån som köpt den? MVH.MICKI Länk |
|
| Matte: Ja den är vänd åt fel håll på bilden. Borde inte vara några problem att vända den åt rätt håll med endast fingrarna ;) | |
| haha det var inte bara det jag undrade.Ser ut att vara flera "fält" i den som jag inte tycker jag hittar på min panel??Det var det jag menade | |
| På bilden så verkar det ju som olje-service-fälten är på vänster sida..Men då skall ju det avlånga fältet vara underst.Inte överst..Så om man vänder den rätt,då verkar det ju som service-fältet hamnar på höger sida..Eller har jag fel??Har nån köpt den här??? | |
| Prova att vända bilden 180 grader på kortsidan i hjärnan så får du se att d blir helt rätt :) | |
| haha Yepp nu vred jag till den rätt,min förkylning har nog tagit hårt på mig tror jag.Eller så var det groggen ikväll:).Men ändå,att de inte enns kan lägga displayen rätt direkt,och fota den ok.Klart man klurar.Skall rengöra mitt instrumenthus imorgon.Funkar inte det så tror jag minsann att jag beställer ett sånt från Italien,verkar ju billigt. | |
alain |
Kanske en ny produkt som får pixelfel efter ett tag eller? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Någon som vet om produkten finns fortfarande? Länken verkar inte komma fram... | |
|
Fungerar om du trycker fram deras startsida, trycker på: "Altri prodotti" tredje prudukten ovanifrån, i mitten :) Mvh Elias |
|
| Tackar :) | |
| Stämmer som Jojje81 sa att felet inte ligger i själva displayen. | |
| Monterat, programerat o klart... Verkligen värt pengarna! | |
|
Var ligger felet då? ______ Foto Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.