|
|
|
|---|---|
|
Hej, siktat in mig på en e60 520. Sökt runt lite på internet sidor som tex blocket. såg en e60 där som jag blev sugen att titta på, men vad tycker ni om den. Länk verkar lite halvkonstig, enda 05:an som är så billig, är det värt att åka och se på den montro? Vilka fel ska man mest se upp för på såna bilar. Om den verkar bra åker jag nog i helgen och tittar på den. | |
|
Ser inte så konstig ut. Priset är inte särskilt lågt faktiskt, har sett 520 E60 med lägre prislapp än så. Om du ska köpa just den här så tänk på att finansen måste lösas innan köp. ______________________________ //Lövet |
|
|
Okej, för annonsen har snart varit ute i 3 månader, verkar lite misstänksamt. gör mig lite orolig. |
|
|
Som jag sade ovan är inte priset särskilt bra egentligen, det hänger nog på det. 520 är också av många ansedd som för slö vilket gör den oattraktiv. ______________________________ //Lövet |
|
|
Inte så svårt att hitta alternativ: Länk Länk Länk Länk Länk Att bilen är en -05 spelar ingen större roll eftersom den är identisk med tidigare årsmodeller. Att "din" annons också använder silver metallic som ett unikt säljargument gör den en aning pinsam. Det är Sveriges vanligaste färg. ______________________________ //Lövet |
|
|
Ett gott råd från mig är att provkör några 520 E60 innan du slår till på ngt intressant objekt. Jag hade en 523 E60 över en helg förra året och den bilen var slö så in i h---- Kan tänka mig att 520 'n 'är ännu värre..... Tung bil med klen motor!!! BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.